söndag 15 augusti 2010

New York, New York!


Oh, vad jag längtar till att följa med min son till New York imorgon! Men jag kan inte och de behöver verkligen den vilan och avkopplingen tillsammans.

Här är bild på mina fina barn. Väldens finaste barn som man kan önska sig! Neo och favoritbollen är också med på bilden.
Schäfer hanen Neo, skall vara hos Sofias syster under kommande veckan, han trivs där.

Latmasken Smirre; hittekatten som skall fylla 9 år snart. Hon var ca 2 veckor gammal när Simon kom hem med hennne i jack armen. Vi fick mata henne var 3:e timme och sköta om henne dygnet runt i skift för att hon skulle överleva. En nöjd fröken, det är vad hon är.





Remélhetöleg ismét egy szép napunk lesz holnap. (Det kommer förhoppningsvis att bli en fin dag imorgon igen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.