onsdag 11 mars 2015

The Five Hour Baby Sweater

Már olvastam ròla, de csak most jutottam el hozzá, hogy nekiálljak a kötésének. Ezt a nagyon könnyen elkészithetö kardigánt mondjuk nem öt òra alatt, de három délután leforgásával készitettem el. A kötötü mérete dönti el milyen nagy lesz. Én 9-es tüvel, három évesnek készitettem. Tehát ugyan azt a mintát, ugyan azzal a szemszámmal könnyen és kivülröl is megtanulhatò.  Amerikábòl származik a minta, a gyülekezetházakban együtt kötöttek és kávéztak az asszonyok, igy hasznossá tették magukat azzal, hogy rászorulò kisbabáknak meleg holmit készitsenek. A mintát itt találhatod.

Femtimmarskoftans beskrivning hittade jag hos;
Ezeket a horgolt sziveket régebben horgoltam, ùgymondva, hogy "majd késöbb jò lesz valamire". Most kapòra jött.

Jag hade hittat några virkade hjärtan som har legat i gömmorna, som passade utmärkt till denna femtimmarskoftan.
A decoupage diszletet az ötòrás kardigán mellet a lányom készitette, "kärlek = szeretet".

Decoupage stenen är gjord av min dotter, med texten Kärlek.

Ma vettem ültetni valò magokat a szomszédos virágüzletben, ez az Orchidea fantasztikus volt, az árát meg sem mertem nézni.

Jag köpte några frön i närmaste blomsteraffären för att förså inne. Orchidean som är framför fröpåsarna är magnifika, eller hur?
Márti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.