onsdag 4 augusti 2010

En barnmorskans bekännelse...

Min dotter är i Manchester för tredje gången hos sin blivande svägerska Tess, se hennes blogg; http://www.mysteriousme.blogg.se/

Vad jag känner mig utarbetad!Det var ett tag sedan kände mig så trött efter jobbet så att jag är på gränsen till kollaps. Förut kunde jag komma hem och ändå ta min träningsväska och köra en timme spinning och 30 min core, men nu under sommaren när jag (och alla mina arbetskamrater) har så mastig arbetsbörda och är jag så rädd att göra fel. Det finns inte kraft för självvård!
På fredag är jag ledig, då måste jag samla mig igen och mobilisera mina krafter till träningen, annars orkar jag inte fortsätta i den takten som förväntas av mig.

Az viszont katasztrófa lenne! (Det skulle vara katastrof!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.