fredag 6 augusti 2010

Krama någon, vem som .... :)) del 2

Tänk vad nattvilan kan göra mycket! Mina tankar är klarare än opalstenen. Igår var min dotters väninna Tünde hos mig, det var skönt att få prata med henne lite. Vi hälpte varandra på något sätt och se saker och ting på annorlunda belysning.
Olika generationer borde träffas mer och utbyta tankar, då skulle världen se bättre ut. Idag blir det träning!
Jag fick några reaktioner på förra inlägget som gjorde att jag kommer att försöka inte skriva mera om mitt arbete. "Stackars dig"- var det sista jag behövde bla.

Robert Redford är fortfarande läcker!

1 kommentar:

  1. Det var ett mycket givande samtal vi hade =) och tack för den energin du gav mig igen, det går inte att sätta ord på hur mycket det betyder för mig.

    SvaraRadera

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.