torsdag 24 oktober 2013

Gyönyörü idöszak ez

Egy keveset ügyködtem a kertben is ...

Nagyon kevés virág marad meg ilyenkor összel itt északon igaz, hogy idén október vége felé sokkal melegebb van mint általában. Egy kis csendéletet szerkeztettem itt magunknak ami örömet fog adni, majd az elsö hóesés táján. A szívet, fából készítette a lányom decoupage technikával.
 

Boråsi Városháza

Gondoltam munka után bemegyek a tölünk kb 6 km levö centrumba egy-két dolgot elintézni. Busszal nagyon kényelmesen eljutok mindenhová. Meglepö módon ezt a graffity falfestést még eddig nem vetem észre, egy garázs falára festették. A lovakat úgy hívják, hogy "dalahästar", ezt a motívumot tradiciónálisan kézzel festik fára. 1600-as években kezdtek ilyen falovakat festeni, amit majdan gyertyatartónak használtak. A "fény hordozójának" hívták. A ló a Vikingek szent álata volt az Asa-hit szerint.

Szép álmokat kívánok mindenkinek, én folytatom a poncsómat, amihez beszereztem még két gombolyag fonalat a horgoláshoz, mert az elsö elfogytán észre vettem, hogy "hoppá nem lesz elég"!
Elöre is köszi Mrs Yarnart az ötletért!

Márti
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.