onsdag 23 oktober 2013

Szappan és horgolt sál

Munkába menet


Horgolt egyszerü sál kiengedve.

Benke Erika szappana
A legegyszerübb sál amit eddig horgoltam.
Ezen az úton közlekedek a munkahelyemre.
 A fennti szappant Bakó Katalin barátnömtöl kaptam.  Amit Benke Erika készített, ez éppen körömvirág szappan. A barátnöm horgolta hozzá a szép tokját. A sálam egyszerü láncszmekböl horgoltam most nyáron,. Most utólag, talán nagyobbra kellet volna horgolnom, de ennyi fonalam volt - hiszen maradékból csináltam. Sokszor gyalogolok munkába, mert azt vallom, hogy mozogni kell. Az emberi test mozgásra termett.
 Tegnap lefotóztam (mobil képek sajna) az egyik útszakaszt munkába menet, ugye milyen nyugtató? Az úton eröt nyerek a sokszor fizikailag és szellemileg egyaránt nehéz munkámhoz.

Minden szépet és jót kívánok!

Márti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.