måndag 4 november 2013

A poncsó és a kendö

Ez sikerült





A mintát Kungen och Majkisnál  találtam. A a leírás és a képek alapján, még a svéd nyelvet nem tudóknak is nagyon könnyü a képek illusztációját követni. Nekem ez éppen sikerült.

Ez viszont nem sikerült

 Nem mindíg sikerül amit szeretnének.
Velem nagyon sokszor történik ez a dolog. A képzelöeröm sokkal nagyobb mint a technikai tudásom - már ami a hogolást illeti. Ezt az ötletet Mrs Yarnartnál találtam. Na, gondoltam egyet és szaladtam a "pamutos" üzletbe, kiválasztottam egy nekem tetszö pamutot és horgoltam, és horgoltam és dolgoztam és horgoltam és unokáztam, és horgoltam. Az eredmény nem lenyügözö. Úgy állt rajatam mintha egy terítöt, vagy pokrócot raktam volna magamra.
A nagy kérdés az, hogy miért lett ilyen?

Nem vagyok elkeseredve, de tanuló pénznek egy kicsit drága volt.
De nem adom fel, ezt a mintát már nem de egy egyszerübb kötött félét ami két téglalapból áll, mint itt látható, hát megbütykölöm a betyár mindenit!

További szép napos öszt mindenkinek!

Márti

2 kommentarer:

  1. szerintem túl rövidre készítetted, legalábbis nekem a képek alapján úgy történik. szerintem a mintát jól követted, egyszerűen hosszabbra kell horgolni. az enyémek a combom közepéig érnek, és majdnem takarják a csuklóimat. egyáltalán nem zsákszerű, ápol és takar, az igaz, de csinosan. én egyébként nagydarab nő vagyok, 170 cm magas, ruhaméretem 48-as. tetszik a kötött poncho, amit itt mutatsz. annak a mérete hasonló az enyéméhez.a következő biztos kötött lesz. most horgolok még egyet, majdnem kész! szóval kíváncsi vagyok, nem az a hibája a tiédnek, hogy túl rövid? a másik, ami érdekel, hogy hány helyen szaporítottál?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lebontottam. Ez a talulópénz. Lehet, hogy rövid volt, de 600g van benne, úgy godoltam hogy túl nehéz lesz ha még 2 gombolyagot veszek (800g). Most, hogy rákérdeztél apropó szaporítás ... mindegyik sort ugyan úgy horgoltam, tehát nem szaporítottam, de túl nagy nyakat csináltam, tehát a kezdete már rossz volt. Sebaj, ez a kötött csak 350g fonalat vesz fel, így kijön a maradékból egy sapka vagy viccböl a pici unokámnak (2 éves) is kötök egyet, hogy egyenponcsója legyen a nagyijával.
      Én 167cm vagyok és 44/46-as (mikor és kinek mondom, hahaha)

      Radera

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.