tisdag 5 november 2013

Horgolt sapi

Egy este alatt egy sapi

"Basketweave Beanie hat"
 
Ezt a sapi mintát a youtube-on találtam, egy német hölgy meghorgolja a sapkát. Könnyü követni. Én az angol változata alapján horgoltam meg. Nagyon megszerettem, mert hamar meg van és szinte nem lehet elrontani. Mondom én, aki hatalmas bakikat követem el pl a poncsóval. Lásd a tegnapi bejegyzésemet.
   Az egyikhez kötöttem egy nyakmelegítöt (saját fejem után, ami most bejött!) Na jó bevallom, hogy egy kicsit elszúrtam, de varrtambele vékony gumit, körbe-körbe, ami összehúzza.
 Picit készülök a karácsonyra is, mert olyan hamar eljön és az ember (lásd ÉN) csak áll és kapkod. Szerintem olyan jó saját kezüleg készítetett dolgokat kapni! A cicám mellett látható három konyharuha, készen vett áru, de hímeztem az egyikre karácsonyfát, másikra szivet és a harmadikra egy monogrammot. A két fiatalnak, J-mint Jennie és S-mint Simon.

Ma is zuhogott az esö, úgy látszik behozza az ösz összes csapadék elmaradását.
+5 fok van ami novemberben melegnek számít itt.

Márti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kedves vagy, hogy meglátogattál.
Tack för att du har besökt mig.